«Ця траса буде ще гірше, ніж на Кропивницький», — Кормишкін закликав відремонтувати дорогу між Миколаєвом і Херсоном
У п’ятницю, 6 вересня, на засіданні постійної комісії з питань АПК Юрій Кормишкін підняв питання незадовільного стану доріг при в’їздах в обласний центр. Він акцентував увагу на критичному стані дорожнього покриття на під’їздах із таких міст як Херсон та Одеса. У свою чергу, представник ОДА пообіцяв, що в напрямку Херсона дорогу підлатають, а ремонту траси на Одесу поки не буде, тому що Кабмін забрав гроші з цієї ділянки.
За словами Кормишкіна, стан дороги на Херсон в Миколаївській області скоро може стати гіршим за багатостраждальну трасу Кропивницький — Миколаїв.
«Коли проходила погоджувальна рада з питань дорожньої сесії, Михайлом Талпою була зачитана інформація, що в 2018 році на дорогах Миколаївщини загинуло 116 осіб, в зоні АТО — 107 осіб за рік. Я буквально кілька днів тому їхав на Херсон. Відразу за мостом — дуже «гарне обличчя» Миколаївської області. Ця траса буде ще гірше, ніж Кропивницький — Миколаїв. Можна хоча б виділити якісь гроші і відремонтувати в’їзд в місто Миколаїв?» — поставив питання Кормишкін.
Заступник голови обласної державної адміністрації Валентин Гайдаржи відповів, що при нормальних погодних умовах на даній ділянці проведуть ямковий ремонт.
«Я рекомендував до кінця року при сприятливих погодних умовах виконати поточний ремонт цієї дороги. Ще навесні можна було б обійтися набагато меншим фінансовим ресурсом для усунення ямковості. Служба автомобільних доріг зверталася в Укравтодор, щоб отримати цільові гроші саме на цю дорогу. На жаль, грошей не отримали. Я на апаратній нараді цю тему підіймав, мені пообіцяли — перерозподіл і аварійно-ямковий ремонт повинні зробити до кінця вересня. Я прекрасно розумію, що є серйозний контраст між Херсонською та Миколаївською областю саме по цій трасі. Херсонці свою частину дороги відремонтували», — зазначив Гайдаржи.
Крім того, Юрій Кормишкін також звернув увагу на критичний стан дорожнього покриття при в’їзді в місто з боку Одеси, де вже навіть позашляховику проблематично проїхати.
«У бюджеті цього року було передбачено 60 мільйонів. На жаль, 14 серпня цього року постановою Кабінету міністрів цей об’єкт у нас по області виключили. На якій підставі, на жаль, ніяких пояснень нам не дали. На сьогоднішній день є проект, є експертиза, проведені торги на виконання ремонту цієї ділянки дороги. З огляду на те, що гроші в серпні забрали, сьогодні праву сторону асфальтують за рахунок експлуатації. Але ці кошти можна було б спрямувати на трасу Миколаїв — Херсон, а так доводиться направляти на цю ділянку, бо вона найгірша по трасі Миколаїв — Одеса», — поскаржився Гайдаржи.
На це депутати дорікнули керівництву Миколаївської ОДА в тому, що необхідно було раніше приступати до розробки проекту і виконання робіт, а не відкладати на осінь.
«Ми щороку на одні й ті ж граблі наступаємо і проводимо тендер у вересні. Чому ми не починаємо ремонтувати в квітні? Чому щороку так робимо, і у нас щороку забирають гроші? Не використав гроші, тому і забрали», — додала Надія Боднар.
Також глава комісії Кормишкін проінформував, що миколаївська митниця перевиконала план в два рази і запитав, чи отримає область кошти від «митного експерименту» на ремонт доріг.
Гайдаржи відповів, що в цьому році «митний експеримент» не працює.
Теги: Наш Край, траса Херсон - Миколаїв, Юрій Кормишкін