Кормишкін: Депутати не зможуть дійти згоди у створенні КП для великовантажної стоянки

Ідея створення Миколаївською обласною радою комунального підприємства, яке буде забезпечувати роботу накопичувальної стоянки під великовантажний автотранспорт, непогана, але не можлива для реалізації по ряду причин. Таку думку висловив голова наглядової ради групи компаній «ПАЕК», депутат Миколаївської обласної ради від політичної партії «Наш Край» Юрій Кормишкін.

З пропозицією створити КП на базі обласної ради виступив депутат Вадим Олабін, заявивши, що Адміністрація морських портів України намагається монополізувати вантажні перевезення. Нагадаємо, що Миколаївська філія ДП «АМПУ» виступив з ініціативою будівництва накопичувальної стоянки під великовантажний автотранспорт. На реалізацію проекту планується виділити понад 160 мільйонів гривень за рахунок капітальних інвестицій АМПУ.

«Ідея створення власного комунального підприємства для комплексу авто-накопичення непогана і має місце жити, але існує дуже багато питань. По-перше, земля, про яку йде мова, знаходиться в міській власності. Тому депутати обласної ради не можуть нічого створити. По-друге, потрібно розуміти, чи є бажання у депутатів виділити ті ж 160 мільйонів з обласного чи міського бюджетів на облаштування цієї накопичувальної стоянки. Я зараз не кажу про всіх, але, на жаль, депутати не можуть консолідуватися, щоб виділити гроші на дороги, а це зазвичай 40-50 мільйонів. Тому що кожен тягне ковдру на себе. І я дуже сумніваюся, що в питанні виділення коштів на створення нового КП буде згода », — вважає Юрій Кормишкін.

Крім того, за його словами, перш за все, варто враховувати економічну доцільність проекту, так як створення такого підприємства досить затратно для бюджетів як міста, так і області. Адже висока рентабельність може бути досягнута при максимальному завантаженні КП, а для цього потрібно підписати угоди з усіма портами і стівідорними компаніями, щоб вони пропускали транспорт тільки з даної стоянки. А це вже порушує правила конкуренції.

«Варто враховувати, що в нашу область, в наші порти, є заїзд з різних напрямків, де вже існують подібні парковки. Потрібно прорахувати економічну доцільність, перш, ніж виділити на парковку більше 100 мільйонів, при тому, що паркомісце в середньому коштує 20 гривень. Припустимо, за максимальними підрахунками, в добу 500 машин заїжджає в місто. Якщо ми облаштуємо тільки одну стоянку під великовантажний автотранспорт, цього не буде достатньо, щоб підприємство працювало в плюс. І наскільки буде окупається надання таких послуг для портів, де такі великі компанії як «Нібулон» не пропускають транспорт через відстійники? »- заявив депутат.

На думку Кормишкіна, краще не витрачати бюджетні гроші на створення нового комунального підприємства. Він зазначив, що раціональніше буде домовитися з «АМПУ», щоб надалі в бюджет надходили кошти для розвитку і поліпшення стану дорожньої інфраструктури.

Нагадаємо, раніше Кабмін зменшив відрахування з чистого прибутку АМПУ до державного бюджету з 75% до 50%, а також знизив ставку портових зборів на 20%.

За матеріалами інтернет-видання Мой город 
Теги: , , , ,