«Наш край» закликає Антимонопольний Комітет пришвидшити перевірку мобільних операторів, які запровадили 13 абонплат за 12 місяців
Минулого тижня Антимонопольний Комітет України нарешті розпочав розслідування підвищення оплати послуг мобільного зв’язку, коли оператори встановили розрахунковий період у 4 тижні замість 1 місяця.
Трьом мобільним операторам (ПрАТ «Київстар», ПрАТ «ВФ Україна», ТОВ «Лайфселл») були надіслані вимоги АМКУ для з’ясування правомірності нового формату тарифікації послуг мобільного зв’язку.
«Другий місяць люди платять за шахрайськими тарифними планами, коли їм замість помісячної абонплати за розмови встановили абонплату за 28 днів. Відповідно, користувачі зв’язком поповнюватимуть рахунки не 12, а 13 разів на рік. Додатково буде витрачено 2,5 мільярда гривень щороку, або понад 200 мільйонів гривень на місяць. Ці кошти виймають з кишень простих людей, які про це навіть не підозрюють. Антимонопольний комітет має прискорити розслідування», – пояснюють в «Нашому краї»
Іще місяць тому «Наш край» закликав АМКУ негайно втрутитись у ситуацію та перевірити можливу картельну змову мобільних операторів, які майже одночасно повідомили про перехід на новий формат оплати послуг. Тоді мільйони українців отримали повідомлення про зміну умов оплати мобільного зв’язку. Проте АМКУ мовчав місяць.
Мабуть чиновники нещодавно таки прочитали отримали SMS-ки із попередженням про нові умови розрахункового періоду оплати і почали щось робити.
Запорізька обласна організація політичної партіії «Наш край» закликає Антимонопольний пришвидшити розслідування та покарати операторів за картельну змову.